Пружа све потребне информације кориснику центра о:
• надлежности и процедури која се спроводи у Центру поводом упућеног поднеска;
• дужини трајања поступка;
• врсти, помоћи и подршци коју може да очекује;
• о поверљивости;
• потребној документацији која се прилаже уз поднесак;
• о законским прописима;
• врши пријем поднесака, телефонских позива или остварује лични контакт са подносиоцем или особом која је пријавила случај;
• пружа помоћ при састављању и процени поднесака;
• прима захтеве странака које се тичу остваривања права на материјална давања (Новчану социјалну помоћ, Право на додатак за помоћ и негу другог лица, Право на увећан додатак или Посебну новчану надокнаду);
• упућује корисника у друге надлежне службе у Центру или ван њега.